1
Læsning. Eleverne kan benytte sig af lyd og tekst for at forstå, når der tales om vilde dyr.
2
Sprogligt fokus. Eleverne kan bemærke og evt. anvende flertalsformer af navneord (på – s) og de to former is/are af to be i nutid.
3
Lytning. Eleverne kan følge handlingen i en kort film, der i et enkelt sprog handler om beskrivelse af dyrs udseende.
4
Samtale. Eleverne kan svare på spørgsmål om nogle vilde dyr, deres udseende og krop.
5
Samtale. Eleverne kan bruge en række almindelige handleverber til at fortælle om, hvad de kan lide eller ikke lide at gøre.
6
Præsentation. Eleverne kan benævne og beskrive dyrene fra Animal ABC vha. adjektiver.
7
Sproglæringsstrategier. Eleven kan med hjælp fra billeder huske dyrenes navne og beskrive deres udseende.
8
Læsning. Eleverne kan læse og forstå små digte om dyr med støtte i de tilhørende illustrationer. Eleverne kan læse digtene op med en partner.
9
Skrivning. Eleverne kan forstå og benævne de engelsk bogstaver og bruge dem til at stave dyrenavne højt efter et skriftligt forlæg.
10
Skrivning. Eleverne kan skrive enkle sætninger om, hvad de kan lide at lave (Task Book side 16).